Burendag 26 september 14.00 – 16.00 uur

Op burendag 26 september vieren wij in het Noorderbergkwartier SINT-JUTTEMIS. Sint-Juttemis is een niet bestaande heilige die dus ook geen vaste naamdag heeft. Er zijn van die klusjes die iedereen een beetje of heel ver voor zich uitschuift. Klusjes die er heel lang niet van komen. Zo een klusje willen wij graag met de hele buurt gaan aanpakken op Sint-Juttemis op 26 september. Kom je meehelpen? We hebben het idee om met elkaar stukken van straten aan te pakken waar veel onkruid groeit tussen de stenen. Handschoenen aan, voegenkrabber in de aanslag en meditatief of gezellig kletsend, lekker aan de slag. Allemaal een stukje! Op sommige plekjes, waar ruimte is en waar iemand woont die in droge tijden wat water wil geven aan een plant, kunnen we 1 of 2 tegels eruit wippen en een plant erin zetten. Kortom, met elkaar gaan we in een paar uurtjes (namelijk van 2 tot 4) de buurt mooier en groener maken. De handschoenen en de voegenkrabber mag je houden en na afloop kunnen we aanschuiven bij de buurtborrel en onder het genot van een drankje napraten en met elkaar tevreden kijken naar een nog mooier Noorderbergkwartier! Wie komt meehelpen? Graag opgeven bij secretaris@buurtverenigingnoordenberg.nl